zaterdag 24 oktober 2009

Crisis ik zie door bos de bomen niet meer

Kan iemand mij vertellen waarom mr bos, maanden na het begin van de crisis. Het nog steeds maar over
die zogenaamd verschrikelijke bankmanagers heeft , die zogenaamd enorm grote bonussen krijgen van een paar ton, of zelfs een paar miljoentjes. Kom op zeg ik ben het er helemaal mee eens, dat wanbeleid niet beloont zou moeten worden d.m.v bonussen. Maar we praten hier over wisselgeld, kleingeld, het zelfde wat je bijv. aan de straatkrantverkoper toestopt. In vergelijking met de enorme bedragen die spontaan verdampt zijn.
""hoge bomen vangen veel wind ""
Maar niet in dit geval!!!!!
In dit geval blijven de grote bomen uit het zicht .ik ben dit zo spuugzat..
Erger nog vind ik ,.dat de gewone man zich gewoon laat nemen .Of te wel zich laat misbruiken..
We worden beroofdt.En ja als ik op straat een pistool tegen mijn kop gedrukt krijg ,en mij wordt verzocht mijn portomonee in te leveren ben ik zo mak als een lam.Maar dat eindigt heel snel als die criminelen het elke dag op mij gemunt zouden hebben. En dit is nou precies het geval mensen. wordt wakker!Je kan er van uit gaan, dat jij en ik ons hele leven mogen gaan betalen voor deze zwendel , die ze de economische crisis noemen.
En mischien zet dit je aan het denken elk kind wat er nog geboren wordt heeft al een schuld van zo,n 20.000 euro een goeie documentaire die ik gezien heb legt het een beetje beter uit dan ik ( the money masters) te zien op youtube maar waarschijnlijk weten jullie dit al

Money as debt zeer aanbevolen!!

http://www.youtube.com/watch?v=vVkFb26u9g8

The money master:

http://www.youtube.com/watch?v=lXb-LrVkuwM

AddThis

Share |